flowerheartmyran.blogg.se

Sommar nu....

Publicerad 2014-07-13 21:53:04 i Allmänt,

....och hoppas ni har det bra! Jag ska försöka slänga in saker titt som tätt men jag har tagit lite "sommar ledigt från bloggen" så .... Ja, det blir inte så mycket. Men jag har spelat endel endå. Jag har verkligen fastnat för att rolla cx Jag har träffat en del fab personer! Ex: Planka, Zoey Dolpihnstreet! Jag, planka, och Zoey och jätte många fler rollar mörkerryttare vs Soulrider! Jag är Justin Moorlannd, planka är Katja och Zoey lisa. I leken är Justin och Katja ihop och Lisa är hemligt kär i Justin. Det är nog mest en jaga-lek där alla mlrkeeryttare jagar runt alla soulriders i jarlaheim.... Och andvänder sina krafter. Det är jätte kul, jag har också rollat Vampyr en del, passar mig ganska bra.... Azzå min stil.. cx Jag har också köpt en ny häst. Nu får ni gissa vilken! Sååå, ni får ha det bra så ses vi! Glöm inte att breva Zoey Dolpinstreet eller mig om att rolla skulle låta intressant och så måste ni gissa: VILKEN HÄST HAR JAG KÖPT? LEDTRÅD: DENS SNEKNAMN ÄR DAGGMASKEN, DET ÄR ETT STO OCH DEN PAASAR MIG EN BRA ;3 SES!
RANDOM BILD!

Kommentarer

Postat av: Colette Goldtree

Publicerad 2014-07-13 21:55:43

Den vita tinkern? Fler den svarta

Svar: ....
flowerheartmyran.blogg.se

Postat av: Angelica Nightbell

Publicerad 2014-07-14 01:17:10

Känner du Elin Silvercake irl???

Svar: Japp! Är hoss henne nu cxx
flowerheartmyran.blogg.se

Postat av: Fripp

Publicerad 2014-07-14 08:55:52

Den ponnyn som Alice Wb har som heter lemonheart tror jag

Svar: Näpp
flowerheartmyran.blogg.se

Postat av: Kakan

Publicerad 2014-07-14 12:01:50

Den svarta Tinkern och den heter Darkheart?

Svar: ....
flowerheartmyran.blogg.se

Postat av: Ava Turtlenight

Publicerad 2014-07-14 21:13:59

Wäää vill också rolla! Låter så kul!

Svar: DET E AS KUUUL! WÄÄÄÄ
flowerheartmyran.blogg.se

Postat av: Emilia Lightknight

Publicerad 2014-07-15 00:03:56

Tror att det kan vara den svarta eller svartvita tinkern :)

<3

Svar: ....
flowerheartmyran.blogg.se

Postat av: Emilia Lightknight

Publicerad 2014-07-15 00:09:56

Jag läste lite tydligare nu hehe...

Jag tror att det är en PONNY!
Med tanke på : smeknamnet är daggmasken och ponnys på sso är sega som dagg maskar!

Då tror jag att det ee appalosa ponnyn
Den svarta med vit bakdel

Eftersom att du ee lite emo av dig så passar den bra i hop med dig <3

Eller så ee det en sån där svettfux med svart man och svans <3

Aa det är i allafall en ponny det ee jag nästan helt hundra på <3

Svar: Okey!
flowerheartmyran.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela